marți, 9 martie 2010

Crema la pahar cu zmeura

Ingrediente :

500 g. zmeura, 4 linguri zahar pudra, 3 linguri zmeurata, 2 oua, 250 g. mascarpone sau branza dulce de vaci, 100 ml. frisca, 4 piscoturi

Mod de preparare:

1. Zmeura se curata si se amesteca cu 2 linguri zahar pudra. Se separa ouale, galbenusurile se bat cu 2 linguri zahar pudra. Adaugati mascarpone, lingura cu lingura pina se omogenizeaza

2. Se bat albusurile si adaugati 2 pliculete de zahar vanilat si frisca.

3. Ambele se inglobeaza, pe rand, in crema. Se sfarama piscoturile

4.In pahare de desert se aseaza straturi alternative de crema, zmeura si piscoturi sfaramate.

5. Se incheie cu un strat de zmeura

Un comentariu:

  1. ...retete "incercate si gatite in bucataria proprie"??!?!??????!??!??? Nu ti-e rusine?!
    ...da, in bucataria mea proprie, de unde le-ai copiat cu nerusinare!!!
    Daca nu ti-ai dat seama, iti scrie autoarea acestor retete si poze, Laura Sava, cu blogul la aceasta adresa: http://savalaura.blogspot.com
    Vreau sa te informez ca ai intrat cu stangul in frumoasa lume e bloggerilor si ca daca pana maine retetele cu tot cu poze, pe care mi le-ai furat (caci asa se numeste ceea ce ai facut tu, avand in vedere ca nu mi-ai cerut acordul sa le publici pe blogul tau)...deci daca pana maine nu dispar, am sa te raportez echipei blogger. Vei fi pe lista lor neagra de-acum incolo, si pe a mea la fel.
    Rusine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere