miercuri, 10 martie 2010

Retete Culinare Savuroase | Peste cu Pesmet Prajit in Tigaie de Teflon

Timp de preparare: 30 minute.
Ingrediente pentru 4 portii: 1 peste mijlociu, 2 oua, 6 linguri de pesmet, ulei, sare.
Ustensile de Bucatarie: cutit pentru curatat pestele, tigaie de teflon, ustensile de bucatarie din lemn
Electricasnice: aragaz sau plita de gatit

retete culinare peste pesmet

Se curata pestele de solzi si se scot maruntaiele.

retete culinare peste pesmet

Se taie pestele bucati potrivite.

retete culinare peste pesmet

Se bat bine ouale cu o furculita si se adauga un praf de sare.

retete culinare peste pesmet

Se dau bucatile de peste prin pesmet, oua si iar pesmet, in aceasta ordine.

retete culinare peste pesmet

Se incinge uleiul in tigaia de teflon pe aragaz sau plita de gatit si se prajeste pestele.

retete culinare peste pesmet

Se scot bucatile de peste din tigaia de teflon de pe aragaz sau plita de gatit dupa ce s-au rumenit.

retete culinare peste pesmet

Se serveste ca atare sau cu mujdei de usturoi.Pentru mujdei aveti nevoie de: 1 capatana de usturoi, jumatate de cescuta de suc de rosii, sare, piper dupa gust.

retete culinare peste pesmet

Se piseaza usturoiul si se adauga sucul de rosii, sarea si piperul si se amesteca bine.

retete culinare peste pesmet

Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere