miercuri, 10 martie 2010

Retete Culinare Savuroase | Pulpa de Miel la Cuptor Impanata cu Usturoi


Timp de preparare: 2 ore
Ingrediente:
– o pulpa de miel
– o capatana de usturoi
– condimente
– un pahar de vin alb
– o legatura de usturoi verde
Ustensile de bucatarie:
– tava de cuptor
– tocator de usturoi
– cutit cu varful ascutit
Electrocasnice:
– cuptor de aragaz
Mode de preparare:
1.Mai intai pregatim pulpa de miel. Nu este nevoie sa o dezosam, deoarece este mai
gustoasa ca atare si, urmand pasii acestei retete, carnea nu va ramane cruda nici macar in
mijloc. O spalam si apoi, cu un cutit bine ascutit, facem incizii adanci in carne, in care vom
introduce usturoiul si condimentele. Un alt motiv este ca, pulpa fiind intreaga, are nevoie sa
se patrunda bine la cuptor.
2. Curatam usturoiul si il taiem bucatele mici, cu care vom impana pulpa de miel.
Introducem usturoiul in fiecare incizie facuta cu cutitul, pe ambele parti. Adaugam si
condimentele preferate: cimbru, nucsoara, sare si piper. Asezam pulpa de miel in tava si
turnam vinul alb peste carne. Acesta va fragezi friptura de miel si va indeparta eventualul
miros neplacut. Adaugam si apa, astfel incat carnea sa fie pe jumatate in lichid. Astfel, nu se
va lipi de tava si se va face inabusit in cuptor. Daca este nevoie, mai adaugam apa pe masura
ce se evapora in cuptor.
3. Dam tava cu friptura la cuptor, la foc potrivit, pana cand se rumeneste si furculita intra cu
usurinta, iar sosul scade. Aromele din bucatarie vor fi foarte apetisante.
4. Intre timp, pregatim mujdeiul de usturoi verde. Spalam si curatam usturoiul. Vom folosi
partea alba si o jumatate din partea verde a acestuia.Dam usturoiul prin tocatorul de usturoi,
adaugam sare dupa gust si apa. Mujdeiul este gata. Primavara, usturoiul verde este cel mai
potrivit.
5. Am scos si pulpa de miel din cuptor. Arata foarte bine, rumenita si este delicioasa! O
asezam pe un platou si o aducem pe masa de Paste. Optional, putem indeparta usturoiul alb
de pe friptura. Oricum, dupa ce a stat in cuptor nu mai este iute si a ramas doar aroma.Taiem
cate o portie pentru fiecare si adaugam usturoiul verde deasupra. Friptura este frageda si
gustoasa.
Pofta Mare!

4 comentarii:

  1. Ma numesc Laura Sava si am aflat, cu stupoare, ca ti-ai insusit multe din retetele mele, cu tot cu poze...
    Ti-am lasat un mesaj la reteta mea "Crema la pahar cu zmeura" unde ti-am explicat ce am de gand sa fac daca nu stergi cat mai repede tot ce mi-ai furat cu nerusinare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Este un privilegiu să împărtășești lumii această mărturie miraculoasă. Sunt Beth Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine cu 4 luni în urmă și am fost plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a modifica problemele cu soțul meu. Am căutat ajutor pe internet cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsnicia mea și am descoperit martori minunați despre VRAJA DE IUBIRE SĂNĂTOSĂ care a fost progresivă cu vrăjile sale. Am luat legătura cu el și iată că Dr.Wealthy mi-a spus că îmi va pregăti o vraja care să-l aducă înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu aveam altă opțiune decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat că se întoarce acasă și din acea zi și până în acest moment, am trăit pașnic. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț cu toții că acest jucător de vrăji are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wealthy oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți vreo problemă, contactați Dr.Wealthy, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.

    wealthylovespell@gmail.com

    Scrieți-l pe Whats-app +2348105150446

    RăspundețiȘtergere