joi, 4 martie 2010

Somon la cuptor




Ingrediente:

- 6 bucati somon proaspat(se vede in poza de care am luat, dar merge si file)
- 3 catei usturoi
- o rosie
- 2 crengute marar proaspat(sau uscat, din care aveti)
- sucul de la o lamaie
- unt
- sare, piper

Se unge o tava cu unt. Se aseaza bucatile de somon in tava. Se toarna suc de lamaie peste fiecare bucata de somon. Se sareaza, pipereaza dupa gust. Se presara apoi mararul tocat marunt si usturoiul trecut prin presa.

Am asezat apoi cate un cubulet de unt pe fiecare bucata de somon si am acoperit cu o felie de rosie.

Am acoperit tava cu folie de aluminiu si am dat la cuptor(la 220C) 15 minute. Am scos folia si am mai lasat 5 minute.

Am servit cu cartofi fierti in coaja, taiati cubulete, condimentati cu sare si marar si stropiti cu putin ulei de masline.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu